fredag 4. november 2011

Mamma på shopping ♥

Mens mannen i huset sov ut etter nattevakt, dro frøkna (er ALLTID Helene harefrøken - ennå jeg er gift :) på Ikea med lillebror :) Skulle "bare" ha en hvit ramme til 3d og pepperkakedeig (kremt, ble nok litt mer :) ....
Ja, jeg skammer meg litt..som mamma i permisjon å kjøpe ferdig deig..iaf når jeg ser rundt meg i bloggverden hvor flinke alle andre er..jajamen..tror de må ha flere timer i døgnet enn meg.. :) Skal nok lage pepperkakedeig når det nærmer seg jul! Denne ladningen er til bidraget vårt til pepperkakebyen :) Var nemlig en tur i sentrum hinn dagen og så de rigget i stand så regner med det ikke er så lenge til de ønsker bidrag :) Og vi skal stille, i år som i fjor ;) Jaja..nok juleprat, er IKKE kommet i julestemning helt ennå :)
Her er dagens resultat av rammevalget..vet ikke om dere husker jeg for to uker siden tok avtrykk av lillebror sin fot og hånd ? Slik ble det tilslutt :) Ha en herrrrrlig fredagskveld :) Her venter trolig bading i Vestkanten for storebror og pappa :) Ønsker deg og dine er deilig helg!! ♥

2 kommentarer:

  1. Så fint bilde ble!! Helt nydelig, slik vil jeg også lage til neste barn,... Ha en god helg :) hilsen Celine

    SvarSlett
  2. Takk for koselige kommentar søte du :) Kan ennå gjøre det til prinsessen din da :) Om bare med hånden eller foten og ligge et dikt med :) Handebassen og fotelanken vokser seg store gruelig fort!Ha en finfin helg dere med :) Ps; Du bør skaffe deg blogg du også frøken, med alle deres prosjekter og hverdagsysler :) Er så koooooselig :)

    SvarSlett

Takk for alle koselige kommentarer og innspill ღ